NaimeYilmaz hiç bi zaman iç nolcak demedim kimseye doğru olursan sevinirim. dikkat edersen ben iyi bişey yapıyoruz demiyorum diyorum ztn ama içmeyenlerde içenlere saygı duymalı öyle laflar sokmamalı diyorum.bırakmış diye başkalarına laf sokacağını sanan insanlar var. Tiksinip içmediğim günlerde oldu öyle bırakmak kolay tabiki. Keşke her gün tiksinsem. İnsanın canı istemiyo çünkü. Ama bu bi alışkanlık ve canımın çok istediği zamnlarda oluyo. Öyle anlarsa başka bişey düşünemiyosun sinir yapıo sonrasında bütün olarak içmesemde nefsimi körlicek kadar çekip yarısını atıyorum. bizlerde düşünüyoruz sağlıklarını ama sivri dilli değiliz en azından. Herşey moralden geçiyo başta.