İlk üç ay o senden ihtiyacını alır hiç merak etme 3 Aydan sonra da geçiyor bende aynı senin gibiydim 3 ay boyunca her sabah akşam kusuyprdum emde birşey yemememe rağmen acı su kusardım 3 ay bitince birden azalıp bitiriyor tüm bulantılar ve miden bulanan şeyleri artık yiyebiliyorsun kilo versen bile alıyorsun artık mide bulantısı geçince iştahım açılıyor