Bebek için biberon,emzik,bez,ıslak mendil,ağız mendili,ince ve kalın battaniye hastane çıkışı artı yedek bir takım ve kundak takımı koymayı düşünüyorum ve puset....kendim için 2 takim gecelik,emzirme sütyeni,iç çamaşırı,kalın çorap,terlik,hırka yada yelek,göğüs ucu kremi,ped,diş fırçası ve macunu,çıkış ta giyeceğim bir kıyafet fazla abartmaya gerek yok çünkü..iki doğum yaptım aynılarını hazırladım çok iyi oldu..