Deletedmom0010 Kızlar ya düşük tehlikem varda sürekli sırt üstümu yatmak gerek ben çoğunluk sol tarafıma yatıyorum ama korkuyorum düşük tehkisende nasıl uzanipmali uyumalı banyo yapmak yasakmi mesela 2 hafta oldu korkudan yapamıyorum
Haticebasyol43 Deletedmom0010 korkuyla yasarsan basina birsey gelir benim ikinci hamileligim bebegim var 7 aylik doktor dusuk riskin cok dedi 3 aylik olduk bile agir kaldirma sirt ustu yatma normaldede yatmamn gerekir cocugun solunumu kan akisini yavaslatiyormus soluna yatinca saglikli buyumesi daha yuksek demislerdi uzanma yani bebegini dusurecek bi pozisyon yok bence o pisikolajiden de cikart kendini haa bu arada yuz ustu yatmani da tavsiye etmem arkadasim 😊👍