Ben de bugün biraz tedirgin oldum, 16 gün önce gitmiştim kontrole, bir sonraki kontrol de haftaya olunca endişelendim. Sağlık ocağına gittim sağolsun ebe hanım hemen buldu kalp atışını dinletti içim rahatladı.. ama almaya gerek yok bence sağlık ocağına gidip dinleyebilirsiniz