21+6yiz bugün.geçen hafta carsamba gunu kanamam oldu.acil hastaneye yatisim yapıldı.rahmimde yumusama varmış.doktor erken dogum belirtisi dedi.o gün sabaha kadar hastanede ilaclar iğneler serumlar... 1 hafta sonra tekrar gel dedi doktor.1 haftadır iğne yiyorum bi torba ilaç iciyorum.yarin kontrolumuz var.İnşallah normale donmusuzdur.çok uzuluyorum çok tedirginim.ilk bebegimi 36. Haftada kaybettim.bu bebegimide kaybetmek istemiyorum.hamilelerin duaları kabul olurmuş kizlar.lütfen bana dua edin.sağ salim çıkalım şu muayneden... 😔😭