Yesimce benim de 5 e kadar düşmüştü, doktorum hamilelerin %80 in de düşük çıkıyor dedi, takviye verdi. Doğuma kadar kullanacağım, hergün ekmeğe 9 damla damlatıp kullanıyorum ilacımı. Bebeğin kemik gelişimi için önemliymiş ama sıkıntı etmeyin düzeliyor