Damla63 Arkadaşlar 35+5 tim dün,doktorum bebeğin kafasının 40 haftayla uyumlu olduğunu söyledi.Herhangi bir anomali değilmiş ama normal doğumu zorlaştırırmış.Bu şekilde normal doğum yapan var mı?
Mrv_ycgl Damla63 canım bizim 3 hafta önde normale izin vermeyebilir dedi şimdiden hazirla kendini gibi konuştu senin 4 hafta yani zor riske atmamak lazım
GoncAli Damla63 anlamadim tek kafamı yoksa bütün vücut mu iri canm.? Benimde masallah Cumartesi 37 olacak oglum 3.5 hafta onden gidiyor. Kafa büyük ama gövde ve vücutla orantılı. Ya normal doğum yaptıranda var ama İnan zorlamaya değmiyor. Eğer sezeryan denmişse 38+5 bekle sezeryan ol canm. Bu arada kac kilo bebek
Burciny Damla63 benim halamın oğlunun kafası büyüktü ama benim babam ve amcamın da kafası büyüktür yapısal olarak yani 😀normal Doğum yaptı ama bebiş kafasını çıkaramayınca vakum ile çektiler endişelenme
Mrv_ycgl Damla63 ben normalden korkuyorum asıl. Başka bi doktor normal mı dusunuyosun diye burun kivirdi bana yani dikişin çok olur falan dedi normalden korkuyorum.. son haftada dengeleme şansı varmi diye sordum büyükse büyük gider dedi sen sordun mu canım duzelirmi diye
Damla63 GoncAli İki buçuk hafta bebek önde,kafası da 40 haftayla uyumlu dedi.Bebeklerin kafa çapı değişirmiş ama normal doğum için sıkıntı dedi :(
Damla63 Mrv_ycgl Evet canım sordum,bugünden sonra kafa çapı büyümez durursa olabilir dedi.Bir de kemik yapım önemliymiş açıklık muayenesinde.Ama normal olmama ihtimali fazla dedi :(
Damla63 Mrv_ycgl eğitim verdiler bize,doktorumuzun aynı haftada olan gebelerin hepsi hafta hafta eğitim alıyor.Eğitimde çatı muayenesi acımıyor dedi ebe
GoncAli Damla63 masallah canm. Sen Allah'ın izniyle normal doğurursun. Bence dr. Değiş. 36+2 gittim. Bebek 3.5 hafta önde kafa büyük 51 cm 3980 dedi dr. Onu bile destekliyor normal doğuma. Benim ilk doğumum sezeryan kendini iyi hissedersen normal yaparım dedi ben istemiyorum. Çünkü 18 araliga kadar daha da büyütecek. Belki ilk doğum olsa seve seve yapardım. Ama sezeryan sonrası normal doğum bana zor geliyor. Benim bebeğinde kafa onden gidiyor ama vücutta. Bu Arada ilk oğlumda kocakafa doğdu. Ama eşimle benimde öyle küçük kafamız yok yanı 😍 bu arada bana Tek kafa Büyük olsa seni tekrar peronatolojiye yönlendirildim ama vücutla kafa orantılı gidiyor dedi bana. O yüzden naçizane tavsiyem. Alanı riskli gebelik olan bir dr. Tekrardan danışman. Bence senin normal icin sakınca yok.
Damla63 GoncAli evet canım bebek de 3 hafta önde,kafası da 4 hafta önde.Yani sence orantılı mı? Normal olabilir diyorsun yani
NurGrlek Damla63 kilosu ne kadar ve kafa ölçümü kaç çıkıyor benim ikinci hamileliği oğlumun kafası 40 haftadan büyük gözüküyor ve 4 kilo gözüküyor 37+5 haftada doktorum normal deneriz ama bebeği çok zorlar sıkışabılır çatin basık dedi oyuzden hafrata sezaryen olacağım ilk doğumum normaldi bu arada 3.500 doğdu kızım ama aşırı zorlandım çok sorun yaşadım kendini riske atma 31 haftadan beride hep iri gidiyoruz bizde