Sultanbolek Kizlar merhaba ikili tarama testiminin sonucunu e nabizdan gördüm çok şükür anladığım kadarıyla hersey normalmiş yalnız kafama takılan bisey var hcg değeri 50 nin uzerindeyse kiz altındaysa erkek oluyor muş doğruluk payı var mıdır sizce????