Kizlar ne durumdasiniz? Neler yapiyosunuz? Benim asiri cati agrim var, bebek basini dayamis iyice vajinaya ama ne bir aciklik ne bir sanci yok.. Aciklik icin neler yapiyosunuz? Ben rezene cayi, hurma ve yürüyüş yapiyorum.. Baska ne yapabilirim acaba 🤭🤭