Çocukluğumdan beri iğneden nefret ediyorum. Okulda sıraya sokarlardı aşı için ağlayan çocukları gördükçe dahada fena olurdum. Hatta bi ara aşı sırasında kendimden geçmiştim. 26 yaşıma geldim hala ne zaman aşıyı görsem kalbim çarpıyor aşırı terliyorum. Ama kan aldırırken sorun olmuyor. Nasıl yenebilirim bu durumu😭