Izmrlm Kızlar sabahtan beri sol bel tarafım ağrıyor ve geçmedi hareket etmekte zorlaniyorum 38. Haftaya yeni girdim sizce doğum belirtisi mi hafif sancılarım da var ama çok şiddetli değil