Merhaba arkadaşlar ya ben ilaç içmekte çok zorlanan birisiyim. Ve inanın parol u bile çok dayanamadığım zamanlarda içiyorum. Vitamin verdi doktorum 1 aydır gerçekten ilaç içme düşüncesiyle öğürme yaşıyorum. Valla yazarken bile zorlanıyorum. Bahsi geçince bile kötü oluyorum. Beslenmeme dikkat ediyorum ama kullanmasak nolur ki vitaminleri kullanmayan var mı benim gibi hadi bana iyi bişey ler söyleyin 🤗😍😊