Oezy_01 Masal6161 Ara ara sızı hissediyorum karın ve kasık bölgemde öle can yakıcı değil. Bulantılar azaldı çok acıkınca öğürtü geliyor. Gece uyuyamıyorum pek nedense başından beri. İyi gibiyiz sanki yarın kontrolümüz var bakalım. 😊
Momof2child Bende 9hafta+7 yiz KASIK AGRM YOK MIDE BUNALTIM GECDI DUN BELIM AGRDI COK AYAKTA KALDM DIYE GOBEYINIZ CIKTMI?