Gbmo cnm doktoruna güveniyor musun bazıları sezeryan için bahane arıyo da🙄 eğer güveniyorsan normal diye diretmek de yanlış tabi hayırlısı olsun inşallah.doğum anında dönen varmış düşün.benim bildiklerim secde pozisyonunda durmak, emeklemek ve bol bol inşikak suresi okumak (tilavet secdelerini de yapman gerekiyor) 👍🏻 umarım döner bi an önce 🤲🏻