Duamucizem çok şükür iyi gidiyor canım. Bulantılarım geçti, pek bir sıkıntım yok çok şükür.. ara ara kasık ağrısı oluyor ama rahatsız edici derecede değil. Hatta dün hiç hamile değilmişim gibi hissettim endişelendim sağlık ocağına gittim , kalp atışlarını duydum da rahatladım😄