doga07- Slm arkadaşlar bugün sancılarımdan dolayı yatışım yapıldı.yarın sabaha kadar Doğum yapabilirim bana dua edin lütfen . Sabah 9 dan beri hastanedeyim
AynurOncul doga07- Rabbim yardımcın olsun sağ salim kucağına alırsın inşallah.. 39uncu haftadayım hala bi belirti bekliyorum 🤦♀️
Anli Rabbim tek sesle kurtarsın inşallah sağlıkla bebişini kucağina alırsın inşallaha sende Bize dua et🙏🙏