Hanımlar 38+ 2 günlük hamileyim bugün sancım oldu baya yarım saat sürdü ama sancı ile beraber ishal ve mide bulantısı da başladı . Bi sure sonra sancı durunca ishalimde durdu . Böyle olan var mi veya böyle olup ne kadar süre sonra doğum yaptınız ? Pazartesi de doktor kontrolüm var