Bernaszn 24+6 haftalık gebeyim bugün ki kontrolümde bebeğin baş aşağı pozisyon aldığını söyledi doktorum henüz çok erken dedi bu durumu yaşayan anneler var mı
Kizkalesi Bernaszn ben canım, 32 de tekrar baş yukarı çıktı, şimdi nerde bilemiyorum önemli bieşy değil dönmesi. Çok aşağıda değilse doktorun tehlike varsa söyler zaten
ShrBkr Bernaszn benimde 24. Haftadan beri makat geliş 32+4 um ve değişmedi henüz aman bırak öyle kalsın sevin yorma kendini ilerleyen zamanlarda yeter
Bernaszn Kizkalesi pazartesi tekrar takibe çağırdı ona göre rapor vercem biraz dinlen dedi ama korktum bende sizin ki nasıl olmuştu
Kizkalesi Bernaszn benim için sıkıntı olmadı normal dedi. Yani bilmiyorum senşn bebiş çok aşşağdadır belki.
Esraygtf Bernaszn kanala girmediyse bi sorun yoktur bence. Benim haftalardır kafası aşağıda doktorum hiç kötü bir şeymiş gibi bahsetmedi
sevval55 Kuzum bebek gunde kaç kez hareket ediyor değisir pozisyonu☺️ Benimde bas asagı donuyor geri cıkıyor bi daha dönüyor
Elif_t Bernaszn 20 haftalıkken öyleydi benim de. Doktorum önemi yok bunun döner sonra dedi. Üzülme canım🌸