Sirinb Merhaba kizlar ben 10+1 haftalik hamileyim ve göbegim cok şişdi daha cok erken olmasina ragmen.. kilo almamişim ama göbegimin şişkinligi yüzünden öyle görünüyor sizdede öyle olmusmuydu ??
Nur-11 Sirinb gaz şişkinliği oluyor canım o haftalarda 5 aylık gibiydim kusmalar başlayınca indi şimdi 27 haftalığım yeni yeni büyüyor karnım 😊
Kubra2503 Sirinb gazdır o bende kendimi öyle hemen karnım çıktı diye görüyodum ama sonra birden indi😂