Meryemclskn benim de sizinki gibi.Evet 32 33.haftalara kadar normal doğum yapıp yapamayacağın belli olmuyor.düzelebilme ihtimali var çünkü.ben 28deyim.16.haftamda belli oldu.Kanama riski hep var.Ben kanama geçirmedim ama ayakta durunca sancılanıyorum kasılıyordum.Evde dinleniyorum.Özellikle ayakta durmamak merdiven çıkmamak gerekiyor.Egzersiz kesinlikle yasak dedi dr um ama ben 30 dkyı geçmeyecek şekilde yürüyüşler yapıyorum.İlaç da kullanıyorum.Belki kanamam o yüzden olmamıştır.Bebelerimiz sağlıkla ve vaktinde gelsin de sezaryenle gelmiş normal doğumla gelmiş çok umursamıyorum,sancılandığım dönemde kaybetmekten çok korktum.İnşallah sağlıkla gelirler💜