merve26666 Bayanlar beşiği nasıl aldınız anne yanı ve odasına ayrı ayrı mı aldınız hangisi daha kullanışlı olur tavsiye de bulunabilir misiniz 😊
ozgeya merve26666 Yatak odama mobilya anne yanı beşik almıştım,odasına da büyüyen beşikli oda takımı almıştık.1 yaşına kadar anne yanında yattı,sonra odasına geçirdim.iki beşikten de memnunuz
Saraalp merve26666 https://www.hepsiburada.com/heyner-ahsap-lake-beyaz-besik-anne-yani-lux-bebek-besigi-60-x-120-cm---mavi-yildiz-uyku-setli--yatakli-p-HBV00000OYPLT?magaza=Bedding+Heyner biz bunu tercih ettik , ailemin yanına giderkende park beşik almayı düşünüyorum
merve26666 Saraalp çok güzel canım benden bundan alayım olmazsa kurulumu zor olur diye internetten alma konusunda tedirginim ya
Seraparsln Saraalp tavsiyeniz üzerine bende heyner play beşik aldım 6+1o kadar memnun kaldım ki tavsiyeniz için teşekkür ediyorum 😍🌷
Mervezumra merve26666 yatak odasi icin park besik aldim kizim 1.5 yasinda simdi ona oda yapicm besigini kardesi kullanicak