Hatice_mustafa Ayseguuul97 Kimyasal canım gebelikte önerilmiyor ki . Evet ağda,jilet vs daha rahat ama ben önermiyorum. Bende sesu markasının ağda makinesini aldım kucuklerinden ona başladım. Zor biraz ama onu önerebilirim.
Aldu Ayseguuul97 çook kullandım. Sadece krem onun dışında hemen çıkarıyor ve daha sert oluyor Jilet gibi zamanla daha fazla çıkar 1 kerelikten bir şey olmaz özel bölge için ideal
Ayseguuul97 Hatice_mustafa canım ağda cok canımı acıtıyor doğumu tetikler die ağda yaptırmıyorum ondan tüy dökücü almıştım
Meltemkskn Ayseguuul97 canım benim o kadar sertti ki anlatamam agdaya başladım canım çok acıdı ama tertemiz oldu doğumu falan etkilemiyor
Eceveannesi Ayseguuul97 cnm 6 yıldır jilet yapiorum 7 aylık hamileyim 3 hfta önce vala ağda yapdirdim gözümü kararttim çünkü doğum da jilet asla olmaz hemen cikio zaten ertesi gün bence cesaretini topla ağda yapdir😄
ozgens Ayseguuul97 tüy dökücü ve makine en önerilmeyen. Mecburen permatik kullanıyordum ben. Son ay ağdaya gittim hep.
Htcglgnaksy Ayseguuul97 kullanma canım onları kimyasal içerdiği için uygun değil. Benim Doktorum duş jeline bile izin vermiyor düşün .
Aldu Ayseguuul97 şuan kullanmıyorum. Ama 1 yıl öncesine kadar kullanıyordum özel bölge için çok çok pratik ama bacak kol falan için hem erken çıkarıyor hem de daha fazla çıkmasına sebeb oluyor.
mmeleky Ayseguuul97 canım aynı sorunu bende yaşıyorm üstelik bende tüy çok fazla ama bikini bölgeme kesinlikle ağda yaptıramıyorm nasıl bi çözüm bulcaz bilmiyorm😥