Kizlar nasilsiniz ben bugun cokkk mutluyum. Bugun tam 21+0 olduk ve nazli bebegim sonunda cinsiyetini gosterdi ve kizimiz olacagini ögrendim. Prenses annesi oluyorum bende 👼👼 bu arada sözümüz nisan ayinda nikahimiz nisan ayinda ve dogumumda nisan da olcaği icin kizimizin adi 'nisan' olcak insallh. Saglikla gelsin insallh yavrularimiz. Isteyen herkese de rabbm saglikli hayrli evlatlar nasip etsin insallah 💘💘