Benim ense kalınlığı 1,5 görünüyordu . kan testlerinden dolayı yine Rahat yüzü göremedim. Risk sınırındaymış Perinatoloji yolları görünüyor bana . Hiç gitmek bile istemiyorum . Bu arada ben youtube da bir video görmüştüm 3 ün üzerinde ense kalınlığı çıkmış zamanla incelmişti .