Sevilay0680 Kızlar 1 saat içinde 3 4 gidiyorum ve vajen bölgemde çok ağrı var 5nci aydan beri sizlerde de olan var mı ağrıdan yürüyemez oldum 😭😭
Naz5558 Sevilay0680 benim idrar enfeksiyonum var sık idrara çıkıyorum. Bazen bebek büyüdüğünde de sık idrar yapma olabiliyor. ve o bölgede ağrılarım oluyor lavaboya çıkıtığımda, sanki baskı gibi hissediyorum varis oluşmuş o yüzden ağrım oluyor.
Aldu Sevilay0680 kesinlikle yine iyisiniz ben 3.ayımdan itibaren öyle oldum. 1 saatte su içmsem de 3 kez gidiyorum
Denizincani Sevilay0680 su icmesem de gidiyorum icsemde artk Gina geldi elimi yikarken daha gelmeye basliyor of of gece olsun istemiyorum
Sevilay0680 Naz5558 o bölge de mi variss ayy acaba bende de mi var doktor baktı yok bisi dedi falan vajen ultrasonla ama yürüyemiyorum oturup kalkamiom utanıyorum ya
Sevilay0680 Naz5558 gecen enfeksiyon bende de çıkti hattâ crp 14 falandı antibiyotik falan kullandım.ilac bitti ağrı başladı 😭😭😭
lilayda Bende 18 haftaligim sabah kalkip 3 kere giriyom tuvalete gun icinde de çok oluyi niye öyle ki
Naz5558 Sevilay0680 ayy cnm doktor yok dediyse yoktur ama neden ağrıyor acaba😰 tekrar sor istersen yürüyemiyorum diyorsun hem. Benim de yüksek çıktı kanda da enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandım geçmiştir inşallah. Kusmalarım vardı bitti çok şükürrr
Sevilay0680 Naz5558 bende perşembe kan verdim.sukur crp 0.31 düşmüş ama ağrılar üst seviyede cumayı iple çekiyorum gidecem mutlaka
Naz5558 Sevilay0680 al benden de okadar. Şimdiye kadar iyi gidiyordu her şey. Ama şimdi ağırlarım var mide bulantısı da yine başladı perişan ediyor beni. Artık sağ Salim doğum yapmak istiyorum. 😰😰😰
Sevilay0680 Naz5558 hayırlısıyla inşalla pazartesi 35 oluuoruz bizvallahi dayanacak gücüm kalmadı isyan da etmekistemiyitum ama.zorlaniyorum artık hayırlısıyla.alalim.kucagimiza
Naz5558 Sevilay0680 amin inşallah bizde 32+4. Bazen eşime diyorumki beni hastaneye yatırın serumları bağlayın ben sürekli uyusam 😂okadar halsizim
Sevilay0680 Naz5558 0 uyuma bende uyumuyorum hiç gündüz çöküyor uyku mahvoluyorum diyorum gel artik alalkm.deseler yatacam bulduum yere diyorum eşim şehir dışında ben ayri yerde bari 22 anı bekle dio😂😂😂
Naz5558 Sevilay0680 az kaldı azz bize düşen sabretmek artık ☺️ Annelerin hakkı gerçekten ödenmezmiş 🌸🌸