Hulya90 diş doktoruna git canım hamile olunca zaten ona göre ilaç veriyor yada müdahale ediyor doktorunla görüşmene gerek yok hamilelikde de kullanılan ilaçlar var diş için. Aldığın ilaçları yine sorarsın için rahat eder. Bende 20 lik diş ağrısı çektim hamileyken ilaç kullandım