alewer06 Obsesifk hemşireler ebeler hepsi çok ilgileniyor doğumhanesi temizlik kokuyordu bildiğin insanın içine siniyor gerçekten fiyatına göre çok iyi bi hastane ☺ Doğuma oraya gitmeyi düşünürsen önceden bi kontrol için gidip bakabilirsin doğumhaneye flan
alewer06 İlk bebeğimi orda doğurdum canım ben 4 sene önce bu bebeğimde de 27. Haftaya kadar kontrollere gittim