Ebrarebra 33 haftalik hamileyim sağlik ocagi idrar yolu enfeksiyonu icin largopen yazdi hamilelikte bu ilaci kullananlar var mi?
Hkmt Ebrarebra şuan dişim icin kullaniyorum canim ilk hamileligimdede kullandım aklın kalmasın hamileler için gayet uygun bir antibiyotik
Grhn Hkmt yok canım ıltıhaplanmışdı o ilacı kullandım doktorum hamileyken çekmiyoruz hamilelik bitince çektirebilirsin dedi çok şükür o günden sonra da tekrarlamadı ağrım
Hkmt Grhn benimde suan iltihaplandi ama cekilebilir dedi 20lik dis oldugu icin mi cekilemez dedi anlamadim 🙄
Grhn Hkmt hamileyken çekemem dedi canım doktorum o ilacı yazdı hamilelik bitince çektirebilirsin dedi . Herkesin farklı olabilir. Bide çekerken uyuşturuyorlar o yüzden bebek için tehlikeli olur diye demiş olabilir
Hkmt Grhn anladim canim ben ilk hamileligimdede cektirmistim ondan sordum hayirlisi insallah saglikla alin kucaginiza 🥰