07antdefne Annler ben 20+6gunluk hamileyim bebek fazla hareket etmiyo gibi hissediyorum kilom az çok değil ama ben evham mı yapıyorum galiba ama doktorda herşey yolunda evhamlı miyim ben
Meleginannesi55 07antdefne ben nerdeyse 22 olucam bir kere hissettim oda emin değilim sanırım düzenli hareketlet için henüz erken...
Kuzucugunannesi 07antdefne merak etme canim bnde 21 haflagm arada bi nadiren oluo suan küçükler daha biraz daha geçsin hissedrsn merak etme
07antdefne Kuzucugunannesi tesekur ederim Alllh razı olsun inşallah evham ıyi değil ama his sahol cnm
Efesevim 19dan beri net hissediyorum hergün bi iki saat hareket etmese tekrar hareketleniyor hissetmeniz lazım artık
Elif_buluy Canim korkma yakinda baslarsin hissetmeye visne suyu ic yada tatli birseyler ye soluna yat ozaman yerinde durmaz:)