Evet arkadaşlar 37+6 haftaya kadar burada harika bir zaman geçirdim birçok bilgiye sahip oldum ve sizlere sorularımı yanıtsız bırakmadığınız için sonsuz teşekkürler 🙏🏻 ve doğum hikayemi paylaşmak isterim tabiki 37+4 ken cumartesi günü doktor kontrolüm vardı ve kontrole gittim ilk çatı muayenemi oldum ve asla korkmadım çünkü henüz herşey için çok erken gibi geliyordu bende ağrı yoktu doğuma dair hiçbir belirti yoktu neyse kontrolüm de doktor muayne ederken aa gayet çok güzel sen 2 Güne doğum yaparsın dedi ve biz şok olduk nasıl yani falan dedik doktora bebek doğum kanalında ve rahmin gayet yumuşak doğuma çok müsaitsin ama pazartesi sabah 9 da tekrar gel bidaha muayne edelim dedi ve hazırlıklı gelmemi söyledi hafta sonunu son eksikleri tamamlamakla geçirdik ve büyük gün geldi çattı pazartesi sabah 9 da gittik ve direk muayeneye aldı ve açıklığımın 5 cm olduğunu söyledi ve bende hala bir gıdım belirti yok sancı yok eşimi çağırdı ve yatış işlemlerimi yaptırması söyledi eşim işlemleri yaptırırken beni doğum haneye aldılar ve üzerimi giyindim bu işlemler olana kadar saat 10.30 oldu ve yatağa yattım epitural istermisin doğumunu ve doğum sürecine kadar ki çatı muayenelerini kolaylaştıracağını söyledi ebeler bende kabul ettim ve iğneyi oldum vücudumda soğuk bi suyun gezdiğini hisseder gibi bir iğneydi sadece 1 doz aldım neyse 2 saatte bir 2 cm açılmalarım oldu ve saat 2.45 de bebişim dünyaya geldi normal doğum yaptım ve yine olsa yine normal yaparım çünkü Doğumdan çıkar çıkmaz bebişime koştum ayakta sevdim kucakta sevdik yatarak yani hiç bir engeliniz olmuyor onun doğuşunu görmek hissetmek tüm acılara bedel 😍 doktorum 3 dikişim olduğunu söyledi oda eğer sağlıklı bir şekilde ıkınma yapamadığımdan dolayı kesi attığını söyledi kızlar sizlere diyeceğim tek şey var lütfen normal Doğumdan korkmayın ♥️ Rabbim kolaylığını veriyor Allah tüm hamişlerin doğumunu kolaylaştırsın inşallah hepinize minnettarım uzun bir serüven atlattım burada ve hala burayı takip etmeyi öğrendiklerimle bilgilendirmeyi ve sizlerden bilgilenmeyi çok isterim sorularınız varsa severek yanıtlamak isterim hastanede ne gerekli ne gereksiz sorularınız varsa seve seve yanıtlarım 😍
KÜÇÜK BİR DİP NOT GEÇMEK İSTERİM LÜTFEN DOKTORLARINIZDAN RİCA EDİN NORMAL DOĞUM YAPAN ANNELER BEBİŞLERİ DOĞAR DOĞMAZ GÖĞSÜNE KOYUP EMDİRSİN ÇÜNKÜ AŞIRI SAĞLIKLI BİR SERÜVEN OLUYOR ben denedim bebişim 3.250 doğdu ve 1 gün bile hastanede kalmadık ödem kilosu vermek yerine 3.350 kiloyla hastaneden ayrıldık bence denenmeli bebişler için çok sağlıklıymış o anki süt ♥️