EbruDikmen 28 haftalık gebelikte idrarda protein 2+ çıktı. Bu sorunu yaşayan var mı? Varsa ne şekilde sonuçlandı?
Kbra1234 EbruDikmen genelde idrarda protein olduğu zaman böbrekle alakalı oluyor 1 hafta sonra idrar tahlili verdiğinde çıkmazsa sorun yok ama çıkarsa ürolojisinde gitmeniz lazım doktorunuz sizi yönlendirir zaten
Deletedmom2224 EbruDikmen idrarda protein devamında yüksek tansiyon da getiriyorsa gebelik zehirlenmesi demektir. Tansiyonunuz kaç çıkıyor?
EbruDikmen Deletedmom2224 tansiyonum normal 100/70 110/60 falan ellerde ayaklarda ödem şişlikte yok ama insan korkuyor 😔
Deletedmom2224 EbruDikmen o zaman gebelik zehirlenmesiyle alakası yoktur çünkü mutlaka tansiyon da olmasi lazım doktorunuz ne diyor
EbruDikmen Deletedmom2224 doktorumla yarın görüşücez. İnşallah korktuğum başıma gelmez. Tansiyon takibi istedi yarın bakalım ne diyecek 😔
PnarGr Benimde protein çıktı ve 1 hafta sonra tekrar idrar tahlili yaptırdım.Eser miktarda çıktı doktorum sorun yok dedi. Tansiyonumda normal hatta düşük