Masalseyhan Kizlar merhaba affiniza siginarak resim aticam acaba bu nişanmidir? Anlayan arkadaslar varmi? Ve nişan geldikten ne kadar sonra dogum olur ?? https://hizliresim.com/BOBvLV
Gamm Masalseyhan canım bende de böyle oluyor kaç haftadasın ? Ben doktora yazdım normal endişelenme gelince bakarız dedi 10 gün var kontrolüme. Bi sıkıntı yaşamıyorum şuan
Masalseyhan Gamm 37 haftama girdim canim. Doktoruma yazdim gonderdim yarin muhakkak gel dedi. Benim kasilmalarimda oluyordu zaten yani karnimda sertlesmeler oluyordu..
Gamm Masalseyhan aa senim son dönem o yüzdendir belki inşallah sıkıntı yaşamazsın canım . Benim daha 30. Hafta geçen hafta nst de sancı Çıkmadı o yüzden normal dedi herhalde ama benimde aynı böyle geliyo inşallah sıkıntı olmaz
Gamm Masalseyhan sertleşme bende de oluyo ama ikiz benim normal diyorum bak benimde aklıma şüphe düştü şimdi.
Masalseyhan Gamm aa canim snn daha erkenmişş. Bnm o donemdede erken dogum riskim vardi.. ama kasilma yoksa skinti yok insallah zamaninda dogurursun😊🙏
Gamm Masalseyhan kasılma hissetmiyorum canım arada kasık ağrısı ama semsert oluyo karnım ikiz bebekler erken doğar dedikleri içinde biraz gerginlik yapıyorum herhalde
Arifeyenianene Masalseyhan bende nişan nasıl bişey acaba diye merak ediyordum sayenizde ayırt edebilriim sanırım 😊