AyberkznurTokaka 33 haftalık hamileyim 10 kilo almışım az mı siz ne kadar aldınız gebeliğin başından bu yana kadar
baharclk AyberkznurTokaka Bende 33 hastalığın gecen hafta 10kilo almstm. Ne azı canım senin kilo alıp almamanin bi önemi yokki bebek önemli. Ve gayet ideal bi rakam umarm 12yi falan gecirmeyz
EnginDenizim AyberkznurTokaka 6kg aldim bende 32+6 haftamdayim.senin alman çok önemli degil canım onemli olan bebegin almasi aldigin kilonun en fazla 4 kgsu bebeğin gerisi senin.normal suan aldigin kg
DidemYldrm AyberkznurTokaka bence çok iyi doktorlar 10 12 kilo alınmasını öneriyor 19 haftalık hamileyim 1 kg aldım
baharclk AyberkznurTokaka sen o zaman çok fazla almissn canım o kadar alman anormal 10kilo değil sana 20kilo almış olman tuhaf gelsin simdi gayet iyi o zaman
EnginDenizim PembeLia inşaAllah canım bende 20 haftaya kadar aldim kilo sonra durdu almadim umarım boyle gider ama alsamda üzülmem bebegime kavusabilmek icin ameliyat oldum 1.5 yıl önce 60 kg verdim🤗
gulcins Bende 3-4 kg aldım ama daha 27. Haftadayım ve kg almaktan çok korkuyorum 🙈 daha 11 hafta var doğumuma 😞