Sym68 ilk hamileliğimde ben 38 haftamda gitmiştim derya hanıma bebeğin iri olduğunu söyledi bu yuzdende normal doğum yapamicami belirtti ve ben ordan ciktim yasam hastanesine sahin korkmaza gittim o bakti derya hanım 4 500 kilo demişti bebeğe şahin beyde 3 500 olduğunu söyledi ve normal şartlarda derya hanım hemen alalım bebeği demişti sezeryanla ama şahin bey gününün olduğunu söyledi ve 42 haftamda doğum yaptim.suanda ikinci gebeligim ve yine şahin korkmaz derim😊