Kifayet Grslhndn Gaziantep te oturmuyorum ama doktor kontrollerine oraya geliyorum Hatem hastanesi Nazire Öztürk e gidiyorum
Grslhndn G-D27 bende hateme gidiyorum drum fethi gucer kac haftalik ilk bebekmi cinsiyeti ne benimki oglan 33 haftalık olduk 🤗🙏
Grslhndn Ysmn27lutfumusb maddi durumum çok iyi deil ama bi sekilde ayda bir kontrol parasi ayiriyoruz koseye ozelden memnunum Hersey bebegim için Allah rizkini veriyor cnm
Busra_karadag Meltem_tprk nedn memnun degilmisnz serdar beyden bende bazen devlete gittigmde serdarbeye gidiyorm
Kayarozlem8023 Bende Gaziantepliyim akademi hastanesi Berfin ökmen özkana gidiyorum çok ilgili bir doktor 😍😍
Meltem_tprk Busra_karadag memnun ama sehit kamil hastanesinde gidiyodum ama dogum evine gidicekmis oyuzden
Dilekklc27 littleangel muayene ücretini nekadar orasi cok pahali diyorlar benim ssk yok özel muayene ucreti hakkında bilginiz varmı ve normal dogum ucreti nekadar acaba🤔💙