NisaMomy Kızlar neredeyse 14 haftalık olucam ama aşırı mide bulantım var en önemliside su içemıyorum içtiğim suyu bile kusuyorum🤮 böyle olan varmı? Çok ilaç denedim ama fayda etmedi.
ipekveannesi NisaMomy 27.haftaya kadar bulantı çektim bir prilam iyi gelmişti şimdi 33.haftadayim ve bulantılarım yeniden başladı 2 gündür ağzıma lokma koyamadım su bile görünce midem bulanıyor
Zemine11 NisaMomy zaten reçete karşılamıyor ücretli ben kullanmadan önce dr mu arayıp kullanabilir miyim diye danıştım hiç bir sıkıntı olmadığını söyledi eczane den alabiliyor sun
Ylcnbsr NisaMomy prilamı dene dedim bende omunla rahatlarım anca 16. Haftam yazmadan da eczaneden alabilirsin 55 lira gibi bi ücreti var reçetesiz
Alya_mmm NisaMomy aynenn bnde mide bulantısı mide agrısı yanması hersey var ya Allah yardımcımız olsun
NisaMomy Zemine11 evet canım bende baktım biraz yüksek fiyatlı ama işe yarasında nekadar olursa olsun artık😏
NisaMomy Nurunilkmucizesi yok onuda denemedim ben metpamid birde dramimine kullandım hiç bir şekilde işe yaramadı😏
Kubra_s NisaMomy kesinlikle zofer ben prilam dr kullandım metpamid kullandım ama hiç fayda etmedi zofer 4 mg ı doktor günde iki tane dedi bir tane sabah içiyorum ve tüm gün iyiyim çok şükür
NisaMomy Kubra_s hadi ya kafam karıştı şimdi belki bünyeden bünyeye değişiyo bilemedim hangisini alsam😰
Nurunilkmucizesi NisaMomy doktoruna daniş zoferi basla dua edeceksin doktora benı birtek o durdurdu. Basen oguruyorum ama bos bazen yiyemezsemde aç kalincada bulanıuor tani ama ilaç baya idare ediyor