Benim adetim 6 gün geçikmişti kan testi yaptırdım özel hastanede hamile olmadığım çıktı değerim baya altında çıktı. Adetim hep düzenlidir bir sorun mu var acaba diye doktordan randevu aldım adetimin gecikmesinin 8. Günü ve adet olmakmış gibide ağrılarım vardı. Doktorda kan testin negatifse hamile değilsindir dedi vücudun hamile gibi davranıyor olabilir dedi. Sonra bi baktı kese var bebekte var :)) başınıza böle şeylerde gelebilir