tbmn tüp bebek en mantıklısı veya ailede varsa zaten genetik olur. Bide klonun yumurta çoğalttıgı ve büyüttüğü icin çoğul gebelik ihtimali olabilir diyorlar. Doktoruna danışırsan daha iyi olur. Bide şeyi duymuştum. Ovülasyon testiyle yumurtlamayı takip ederse bazen bazı kadınlar 2 kere yumurtlayanilşyormus. O zamanda da ikiz olma ihtimali yüksekmiş.