EsraEsraEs Kızlar çok fena gribim ağzım burnum boğazım heryerim tıkalı öksürük de cabası ve her an doğurabilirim. Bu şartlarda doğursam bebeğe bulaşmaz mı ? Çok endişeliyim 🤦🏻♀️
Meltemkskn EsraEsraEs geçmiş olsun canım acil iyileşmeye bak bilgim yok ama normalde gripken ameliyat bile etmiyorlar diye biliyorum🤷♀️
Sema1994 EsraEsraEs bnde oleym hatta disimde apse yaptm saglk ocagina gttm antipiyodik verdi bogaz icn siprey ve parol verdi
EsraEsraEs 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Normal doğum görünüyor şimdilik 38+0 o zaman dua edeyim iyileşmek için önce 🤷🏻♀️