10 gün önce epidural ile doğum yaptım, benimde korkularım vardı acaba hisseder miyim, korkar mıyım vs. Ama korkulacak hiç bişey yok🙅🏻♀️ Zaten doktor geldikten çok kısa süre sonra bebeği çıkarıyor 🐣 çok güzel bir his.
His olarak da evet hissediliyor fakat ağrı acı gibi değil.