Merhabalar hamile arkadaşlarım
27+1 günlük hamileyim. Bugün sağlık ocağında kan ve idrar testi verdim idrar testimde kanama gözüktü fakat benim şuana kadar kanamam olmadı şuan da da yok. Neden öyle gözükmüştür bilgisi olan var mı? Korkulacak birşey mi? 🙄