Sibel2344 Bebeği yan durup dönen var mı acaba? 33+1 olduk hala yan duruyor bazen dönecek gibi oluyor sonra bir bakiyorum tekrar ayni oluyor
Yldzzyldzz Sibel2344 yan değil ama benmki 32 den beri çarpraz duruyo 37 olduk cmtesi kontrolüm var merak ediyorm döndü mü diye. Doktor doğm anına kadar herşey olabilir dedi
Sibel2344 Minnosannis01 evet çok net bir sekilde hareketleri de hissediliyor görülüyor da resim ekledim bakabilirsiniz
C_rabia Ayni durum bendede var.. 31 haftaya kadar hep kafasi asagidaydi, o hafta yan döndü.. Pazartesi kontrolum var bakalim insAllah tekrar dönmüstür, suan 34+1’iz 😊
Sibel2344 C_rabia kasılma oluyor bebek kendini sıkınca sekli belli oluyor hemen basinin poposunun yerini cok net görüyorum
C_rabia Ben kendim anlamiyorum nasil durdugunu ama ultrasonda gordugumuz kadariyla, sen nasil anliyorsun?😁
Sibel2344 Yldzzyldzz benimde bazen çapraz okuyor tam bu kez dönecek heralfe diyorum tekrar yan hale dönüyor. Dönmezse sezeryn mi olacak sizin de?
Yldzzyldzz Sibel2344 doktor duruşuyla ilgili sezeryan demedi çünkü dönebilir son ana kadar dedi. Ama benmki biraz iri olduğu için sezaryen olabilir dedi. Bakalm artık kısmet 😊
S-Anne Sibel2344 ben neden fark edemiyorum. Benim ya Sağım da şişkinlik oluyor yada solumdaneyi nerde bilmiyorum 😔😔
Sibel2344 S-Anne benim yan durduğu icin basi da poposu da belli oluyor normal pozisyondaysa zaten tek bir noktada şişkinlik olur😊
Ozlemhuslu S-Anne bende 33 haftaya gircem hiç farketmiyorum. Anlamıyorum yani biz neden anlamıyoruz yaa😊
C_rabia Sibel2344 ayy maasAllahh 😁 valla ben yan döndügündede hissetmedim hatta doktora gittigimde baya bas asagi duruyor saniyordum sok oldum, peki doktorun ne diyor durumuna dönermi dönmezse ne yapacaklar? Ben Belcikada yasiyorumda o yuzden Turkiyedeki doktorlarinda naptigini merak ediyorum 😊
yengecizm Sibel2344 benim de böyle oluyor o yüzden kendimi sezaryene alıştırmaya çalışıyorum 😅 normal olsun istedim hala da istiyorum bakalım belki döner 🤲🏼 Benim de doktorum son zamana kadar bekleriz dedi
Sibel2344 yengecizm hakkimizda.hayirlisi normal doğsun isterim ama karnında bu seklini gördükçe mutlu oluyorum 😂 saglicakla alim kucağınıza inşallah😊🙏
Sibel2344 Pinarb plasenta asagida olduğu icin donemiyor sanirim cunku dönmeye çalıştığını görüyorum bazen ama eski haline geliyor tekrar donemiyor 😐
Pinarb Sibel2344 plesanta previera mı var yinede erken dönme olasılığı var squat yap merdiven in çık ve yürüyüş önemli
Sibel2344 Pinarb evet plasenta previa egilemiyorum hic ama merdiven cikiyorum yürüyüş de yapiyorum inşallah duzelir🙏