DEF valla suanda sadece yenidoğan takım ve hastane çıkışı alabiliriz diye düşünüyorum. Çünkü bebek iri mi olcak küçükmü olcak Uzunmu olcak kısa mı bilemiyorum. Kıyafet bana cok kolay iş geliyor doğduktan sonra bile bedenine göre alınabilir bence. Bende 14+3 teyim oğlum olcak inş. Bir kaç takım aldım dediğim gibi.