Kızlar baygınlık geçiren var mı aranızda 25+3 üm. Serklajlı riskli gebelik oldugum için hep yatarak hamilelik geçiyorum. Sadece doktor için dışarı cıkıyorum. İki keredir dışarı cıktıgımda bayılıyorum. Biri muayeneden önceydi doktor müdahale etti kan şekerin düştüğü için dedi tansiyonum normaldi çünkü.. diğeri de muayeneden sonra eve gelirken oldu. Bi anda terlemeye başlıyorum ellerim titremeye gözüm kararmaya başlıyo anlam veremedim? 10-15sn sürüyor Ayaklarımı havaya kaldırınca kendime geliyorum. 🤷🏻♀️🙄