Feslegenyavrusu sema hanıma 1 defa gittim geçen hafta 24.haftamdı. Gerçekten çok iyi bir doktor olduğunu düşünüyorum. Arkadaşlarımın tecrübelerinden de biliyorum. Ancak hastane çok küçük. Doğum hane ayak altında önünde 50 tane insan var başka bölümler için bekleyen. Üstüme üstüme geldi hastane. Çok kararsızım doktoru beğendim çünkü