Sedaurganci 6+4 üm bugün dün kahverengi akıntım vardı dün acile gittim bi sıkıntı yok dediler ama lavaboya gittikçe geliyor yarın bi uzmana mı gitmeliyim sizin ne kadar sürdü
Gizem_37 Sedaurganci kendini yorma surekli uzan hic bir is yapma suan randevu alabiliyorsan en acilinden birr uzmana görün
Sedaurganci Çalışıyorum mecbur işe geldim ama dün acildeki doktor agır kaşdırma falan dedi keseyi falan gördüler ama yinede içim rahat etmedi yaron kesin giderim
Sedaurganci Gnl123 inşallah bi sıkıntı yoktur cünkü bu durumu yaşayan baya insan var suan dinleniyorum yarın inşşallah doktora gitcem