Kızlar bugün hastaneye gittim normalde 26 + 1 günlük hamileyim . Doktorum bebegin normal gelişiminin 6 gün ilerden gittiğini ancak karnının gelişiminin 1 hafta 10 gun geriden geldigini söyledi. Bunun için şunu yap bunu yap demedi . Başınıza gelen var mi ? Ne gibi bir yol izlemem lazım?