nurcel Kızlar merhaba, bugün doktoruma tetanoz aşısı yaptırayım mı diye sordum kendini yaptırmasan daha iyi olur dedi. Bu durum için ne düşünüyorsunuz. Doktorlarınız kesin yaptırın dedi mi? Yoksa benim doktorum gibi yaptırmasan daha iyi olur mu dedi?
Seymasezer nurcel valla hiç sormadım ama yarn sağlık ocağında randevum var tanıdığım herkes yaptırdı ameliyatta olaki milrop kapmamak adına. Ya zararı yok sonucta yaptır bence hamileliğin sürecince 2 kere yaptırman gerek
Medine_1992 nurcel keşke doktoruna sorsaydın canım sasırdım vurulma diyen doktor görmedim hiç çünkü bende merak ettim ne zararı var ben iki doz oldum şükür bir problem de olmadı
Busratamer nurcel ben yaptırdım hatta doktoruma sordum yaptırayım mı dye yaptır bı sakıncası yok dedı seni ve bebegini korumak için yapılan bir aşı demişti ebe yapmadan önce
Pinarb nurcel doktorunun doktor olduğuna emin misin bence diplomasını Bi sorgulat neyse aile hekimin hekimse zaten zamanı gelince iki doz için çağıracaktır ayrıca hiç bir zararı yok aksine gebelikte ve doğumda oluşabilecek yaralanmalardan ya da enfeksiyonlardan koruyacaktır seni
Metemelek Cumartesi doktoruma sordum ben 18. Haftadan itibaren vuruyorlar sağlık ocağına git dedi. Salı günü vuruldum iki doz olacakmış Ocak basinda tekrar vurulucam. Salı günü ağrı yapmadı her hangi bir sorun olmadı dün sadece hafif ağrı yaptı geçti.
Demet-budak nurcel benim doktorum da aksine kesinlikle yaptir demisti canim 1. Dozumu olmuştum bu ay 2. Dozu vurulcam. Aslinda cokta önemli bir aşı doktorun neden oyle demis anlamadim
Smyyeaydn Ben yaptırmadım.tetenoz asısını gereksiz buluyorum yaptırmayanda çok.saglık ocagındaki hemşire yaptırmayan çok kişi var dedi sana kalmıs dedi.bide eskiden evde dogum larda paslı aletler kullanılabiliyordu o yüzden gerekliydi şimdi hersey siteril ediliyo
Dilekosman 19 haftalık gebeyım gecen hafta benım doktorum da randevum vardı sordum vurdur tabıkı dedı dun vurdurdum ebe hanımda vurdurmak faydana bende yaptırdım dedı bu bır onlem sonucta cok kafanu karıstırma derım 🤗
Ezgice nurcel iki dozuda zamanında hatırlatıp yaptırdı bana doktorum sağlık ocağındaki ebede aramıştı zaten kesinlikle yaptırılmalı. Ameliyat esnasında aletlerde oluşabilecek mikroplardan bebeği ve bizi korumak için yaptırılan bir iğne bu. Ne kadar dezenfektede etseler ihtimal sonuçta ve bebeğe daha çok etki ediyormuş
Nilufer_ nurcel bende yaptırmadım yaptırmayıda düşünmüyorım özel hastanede doğum yapacaksın herşey streil tetanoz olma ihtimalin yok dendiği için yaptırmayacağım.. 2.dozu yapma sebepleri 2.çocuk içinmiş daha birinci olmadan ikinci için neden doz alıyoruz bana yanlış geliyor.. Sakıncası varmıdır yokmudur bilemem sonuçta sağlık bakanlığı tarafından yaptırılıyor ama herkesin kendi kararı ben yaptırmıcam..
SbnmTlg Haftamda ilkini bugün de 2. sini yaptırdım. Doktorum kendisi soruyordu ben söylemeden tetanoz aşısı olup olmadığımı. Her ne kadar streil olsa da hastaneler yine de önlem almak gerekir ki ben yemek yaparken elimi falan çok kesiyorum ya da okulda çalışırken herhangi bir şey olabilir. Annem beni doğurunca ben tetanoz geçirmişim eğer erken fark etmeseymiş o zamanların deyimiyle “damak düşüklüğü” olup ölecekmişim.