Bende surekli ovulasyon testi ve gebelik testi kullanirdim her seferindede cok uzulurdum negatifi gordugum icin. O kadar bikmistim ki testlerden teste yapmaya hic cesaretim kalmamisti, artik hic kullanmiyordum. Hamile kaldigim ay adetim gecikti. 1 hafta test yapmadim sonra esim doktora git belki kist vardir dedi. Doktoruma adetim 1 hafta gecikti dedim yuzume saskin saskin bakarak ee test yapmadinmi dedi. yapmadim cesaret edemedim dedim. iyi biz kandan bakalim ozaman dedi. ve sonucum 3400 cikmisti. 5 haftalik hamileydim ogrendigim ani hayatim boyunca unutamam. Esime soyledigimdede yarim saat hickira hickira agladi. Rabbim isteyen herkese istedigi zamanda nasip etsin. Uzun bekleyisten sonra hamile kalmak yipratiyor insani. Suan 9 haftalik hamileyim ve hamilelerin duasi kabul olur derler. Rabbim en kisa zamanda sanada nasip etsin. Bizlerede kucagimiza almayi nasip etsin insAllah